Klantenservice

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze producten. Is er iets of heb je een vraag? Neem dan vooral contact met ons op middels het contactformulier rechts op de pagina. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen. Wij staan je graag te woord!
info@alpacafashion.nl
0318-701368

Huiswinkel 

Wist je dat wij ook een huiswinkel hebben?! Ideaal voor als je het moeilijk kiezen vindt vanaf je beeldscherm of als nog nooit hebt kennisgemaakt met alpaca wollen producten. Op dit moment hebben we nog geen vaste openingstijden, het voordeel hiervan is dat je bijna altijd terecht kan. Het is dan wel fijn als je van tevoren even mailt of belt over het moment waarop je hoopt te komen. Zo staat gegarandeerd de deur voor je open!

Adres huiswinkel:
Mulderslaan 17
3905GA Veenendaal

Herroepingsrecht

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met je aankoop bij Alpaca Fashion. Na ontvangst van je bestelling heb je een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn heb je de tijd om op je eigen tijd thuis te passen en kan je je aankoop zonder opgaaf van redenen terugsturen. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Uiteraard dient het artikel ongedragen, ongewassen en onbeschadigd teruggezonden te worden. Als niet aan de retourvoorwaarden wordt voldaan heeft Alpaca Fashion het recht om slechts een gedeelte of niets te crediteren. Bij ongefrankeerde zendingen zijn wij genoodzaakt de porto in mindering te brengen. Na ontvangst van de retourzending stort Alpaca Fashion het verschuldigde bedrag binnen 7 dagen terug op de rekening. Als de zichttermijn is verstreken is de koopovereenkomst een feit. Klachten of productiefouten vormen hierop een uitzondering.

Klachtenprocedure

We staan voor kwaliteit maar helaas kunnen er overal wel eens steken vallen. Er kan sprake zijn van een productiefout of misschien kunnen we je nog meer adviseren over het juiste onderhoud. Mocht je een klacht hebben over een artikel dat je bij Alpaca Fashion hebt gekocht, dan horen we dat uiteraard graag en vragen we je om contact met ons op te nemen. Hiervoor hebben we wel een aankoopbewijs/bestelnummer nodig. Indien nodig zullen wij contact opnemen met de leverancier en hun respons of uitleg afwachten. Samen zullen we dan zoeken naar een juiste en passende oplossing!